piątek, 11 września 2015

♥ Hey | School | New Routine | Pictures | Inspiraction ♥

Hej kochani :) Z Tej strony Ada. W końcu mam czas, żeby tutaj wejść i coś naskrobać. Nareszcie jest piątek, najlepszy dzień tygodnia 💙 Jestem już po 8 dniach przebywania w nowej szkole, z nowymi nauczycielami i przede wszystkim w nowym towarzystwie. Moja szkoła jest dość daleko od mojego domu, gdyż dojeżdżam do innego miasta pociągiem. Jadąc samochodem z domu do szkoły mam około 44 km, także nie jest aż tak blisko. :) Szkoła mi się bardzo podoba i nawet nauczyciele jak na razie mi pasują :)) Początki są straszne, bo trzeba się do wszystkiego przyzwyczaić, dużo się zmienia. Ale mam nadzieję, że z każdym dniem będzie lepiej. :) Dowiedziałam się też, że będe miała otrzęsiny w szkole i moja klasa musi przebrać się w motyw Bollywood. Bardzo mnie to cieszy i jestem ciekawa, jak to wszystko wyjdzie. Może nagram jakiegoś Vloga, jeżeli będziecie chcieli. Kończę już o szkole, bo nie chce Was zanudzić.

Dzisiaj chciałam dodać, taki nowy post. Dla niektórych  nie jest pewnie nowy, ale jeszcze nigdy tutaj na naszym blogu się nie pojawił. A mianowicie chciałam dzisiaj dodać trochę zdjęć, które mnie urzekły i mi się podobają. Są to zdjęcia z Tumblr'a . Bardzo lubię, szczególnie wieczorami wchodzić na Tumblr'a , przeglądać miliony zdjęć i je reblogować. Jeżeli jeszcze nie macie Tumblr'a to zachęcam Was do jego założenia. 


Chciałabym jeszcze dodać, że z braku czasu. Bywamy tu rzadko, ale mam nadzieję, że nam to wybaczycie :*
Życzę Wam udanego weekendu i tygodnia w szkole kochani! 

A Wy jak czujecie się w nowych szkołach ? 
I co myślicie o takich postach z udziałem Tumblr'a ? 

♥ Zapraszam Was na mojego Tumblr'a 
























 A teraz troszkę wakacyjnie :( 







A na koniec ostatni filmik :*







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz