środa, 1 lipca 2015

Helloo summer!!!!
Hej, hej, hej z tej strony Marcelina. Na początku chciałabym Wam powiedzieć że niedługo będzie rok odkąd prowadzimy naszego bloga i kanał a zaczęło się to wszystko w wakacje <3  W czwartek rozpoczęłyśmy nasze kolejne wspólne wakacje :). Mamy wiele planów przede wszystkim częste dodawanie postów, jak i filmików. Jesteśmy z Adą zaangażowanie w pewien projekt o którym niestety nie możemy jeszcze Wam nic powiedzieć, lecz gdy go zaczniemy realizować a będzie to trwało prawie cały lipiec opowiemy Wam o nim. Jesteśmy bardzo podekscytowane w związku z tym projektem:). W dzisiejszym poście chcę Wam również pokazać nasz, najnowszy filmik. Jest to filmik pt."Wakacyjny Niezbędnik" w którym opowiadamy Wam o rzeczach bez których nie wyobrażamy sobie wakacyjnego wyjazdu :) Myślę że spodoba się on Wam, ponieważ jest bardzo pozytywny. Piszcie w komentarzach co o nim sądzicie oraz czy Wy też nie wyobrażacie sobie bez pewnych rzeczy wakacyjnych wyjazdów. Ja w tym roku jadę na festiwal, jest to mój pierwszy taki wyjazd i na pewno rzeczy o których wspomniałam w filmiku zabiorę :> Szczerze mówiąc nie wiem zbytnio co mam wziąć i troszkę mnie to przeraża ale mam nadzieję że dam radę :)
Chciałabym Wam również życzyć udanych wakacji, spędzcie je aktywnie. My z Adą np. idzemy dzisiaj na rowery to dobry sposób by się zrelaksować i zapomnieć o niektórych sprawach. Trzymajcie się ciepło <3
Buzakiiii!!! :* :*


Marcelina xo


Pamiętajcie także o tym aby zadawać pytanie na moim asku, ponieważ niedługo nagramy Q&A a także pamiętajcie o łapkach w górę na naszym kanale!:)))










Niezbędnik Ady:


Niezbędnik Marceliny:
+Moje japonki są o rozmiar za duże,  jak i dół od stroju ale tak jest o wiele wygodniej moi drodzy :P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz